Et skattekutt som betales av oss alle, skal gå til dem som er noen av de mest heldige innbyggerne i byen vår, ifølge skribentene. (Arkivbilde)

Erlend Angelo, Magasinet for fagorganiserte

Debatt

Vi trenger et hjem. Boligmarkedet har blitt en ulikhetsmaskin

Illustrasjonsbilde fra et israelsk sjekkpunkt på Vestbredden.

Yngvil Mortensen

DEBATT:

Stans de brutale drapene på sivile i Israel og Palestina

Lene Svenning

DEBATT:

Valget kan få konsekvenser for deg som jobber i butikk

Vi må ha et arbeidsliv vi kan stå i med helsa i behold og ei arbeidstid å leve med, skriver Kirsti Bergstø (SV), leder av arbeids- og sosialkomiteen på Stortinget.

Brian Cliff Olguin

Debatt

«Nesten 400.000 nordmenn jobber i varehandelen, men mangler beskyttelse»

Erlend Angelo og Jan-Erik Østlie

Debattinnlegg:

– OBOS har mistet sitt formål i jakten på profitt

ØNSKET: Fawsi Adem, leder i HK region Øst og Ikea-ansatt, er en av flere kandidater til HKs ledelse.

Ragnhild Heyerdahl

Debattinnlegg:

HKs ledelse må være representativ for medlemmene!

IKKE GODT NOK: Statsminister Erne Solberg og regjeringen får pepper fra to HK-medlemmer i dette debattinnlegget.

Jan-Erik Østlie

Debattinnlegg:

«Vi har nok med korona-krisen, vi trenger ikke en lønnskrise i tillegg, Erna», skriver to HK-medlemmer

Nils Kristen Sandtrøen, Ap.

Debatt:

– Høyre har forlatt butikken

Martin Guttormsen Slørdal/illustrasjon

Debatt:

– Gi de ansatte i Power og XXL ordna forhold!

DEMONSTRERER: Ingunn Gjerstad, her med LO i Oslos flagg, er klar for nok en politisk markering for miljø- og klimasaker.

Handel og Kontors medlemmer trengs i miljø- og klimakampen!

Erlend Angelo, Magasinet for fagorganiserte

Varig vern – alt annet er galskap

Martin Guttormsen Slørdal/Eva-Lill Bekkevad

Hemmelig fagorganisert