Se bilder av HK-medlemmer i streik

18.04.2023
19.04.2023 13:21

Leif Martin Kirknes

Lagerekspeditører i Toyota Logistics Services Norway AS. Fra venstre Preben Rand, Aila Linnerud, Martin Langeng, Pero Skauge Klausen og Rune Kenneth Rinseth.

Brian Cliff Olguin

Thomas Grøvslien, klubbnestleder i Oda med lista over medlemmer og streikende.

Brian Cliff Olguin

Søstrene Aferdita og Medina Qibukqui stiller forbilledlig godt streikeforberedt, med varme gensere, selbuvotter, termokopp, campingstoler og tipp-topp humør utenfor Ikea Furuset i Oslo.

Leif Martin Kirknes

Aila Linneruds valp, Joy, ble med på streikens første dag utenfor Toyota Logistics Services Norway AS i Drammen.

Brian Cliff Olguin

Lagerekspeditør i Toyota Logistics Services Norway AS, Pero Skauge Klausen.

Brian Cliff Olguin

Regionkontorleder Renate Klopp i HK region Østlandet Sør på vei for å hilse på to streikende medlemmer.

Brian Cliff Olguin

Abu Ghullam og Christin Vrålid jobber i Bring Cargo International Norge AS, BCI Drammen.

Brian Cliff Olguin

HK-nestleder Lena Reitan får bilen til å stoppe opp for å hilse på streikende kamerater utenfor Aas Bryggeri i Drammen.

Brian Cliff Olguin

HK-leder Christopher Beckham delte ut streikevester til de streikende utenfor Ikea Planning Studio i Oslo.

Brian Cliff Olguin

Bjørn Karlsson (t.v.) og Håkon Wraa Måge jobber til vanlig på Ikea Planning Studio i Oslo.

Brian Cliff Olguin

– Med denne prisveksten tenker jeg spesielt på barnefamiliene og de som bor alene. Alt fra mat til strøm har blitt veldig dyrt, sier Merete Kraus, hovedtillitsvalgt i Ikea Planning Studio.

Brian Cliff Olguin

Sandra Morin Vikström håper at de streikende får gjennomslag.

Brian Cliff Olguin

HK-leder Christopher Beckham blir intervjuet av Nettavisen utenfor Ikea Planning Studio.

Kaffen er på plass.

Leif Martin Kirknes

Nok av parkeringsplasser utenfor Ikea Furuset.

Leif Martin Kirknes

Leder i HK region Øst, Fawsi Adem, sammen med klubbleder Tormod Aarum ved Ikea Furuset .

Leif Martin Kirknes

Flere HK-ere fant veien til Youngstorget for en markering tirsdag.

Leif Martin Kirknes

Arnar Valur får klem av klubbleder  Marcus Nikken Gusfre (til høyre).Valur står streikevakt den natta han egentlig skulle vært på jobb i nettbutikken Oda i Lier. Fra klokka 22.00 til 06.00

Brian Cliff Olguin

Thomas Grøvslien, klubbnestleder i Oda med lista over medlemmer og streikende.

Brian Cliff Olguin

Lagerekspeditør i Toyota Logistics Services Norway AS, Pero Skauge Klausen.

Brian Cliff Olguin

Sandra Morin Vikström håper at de streikende får gjennomslag.

Kaffen er på plass.

Leif Martin Kirknes

Nok av parkeringsplasser utenfor Ikea Furuset.

Leif Martin Kirknes

Flere HK-ere fant veien til Youngstorget for en markering tirsdag.